wabi
Esettanulmányok

A Wabi Beauty Center Európa egyik legnagyobb szépségcentruma. A méretéhez és profizmusához méltó új, modern, letisztult, informatív és konverziógeneráló weboldaluk 2016. márciusában indult el. Az egyik cél az új látogatók szerzése organikus forrásból, a másik pedig a Google helyezések megtartása volt. De természetesen elsődleges célként tűztük ki, hogy a látogatókból valódi vendéget konvertáljuk. Sikerült. De kezdjük az elején.

wabi_uj_honlap_organikus

A honlap fejlesztését a Voov végezte, az ő ajánlásukra, a tervezés szakaszában kapcsolódtunk be a munkába. Így az új weboldal az aktuális keresőoptimalizálási irányelveknek megfelelően készült, figyelembe véve a webergonómiai trendeket, megfűszerezve több konverziónövelő elemmel. A fejlesztéssel párhuzamosan zajlott a szövegírói munka is, az indulásra 287 047 karakter szöveget írtunk a honlapra, ez kb. 160 teleírt A4-es oldalnak felel meg. Azóta persze azóta ez tovább bővült az újabb szolgáltatások leírásával.

Lélegzetvisszafojtva vártuk az indulást, az eredmények azonban a legmerészebb elképzeléseinket is felülmúlták. Nemhogy nem esett vissza a honlap a Google-ban, még javított is a helyezéseken, miközben a visszafordulási arány az új oldal indulása óta nem ment 33% fölé, az új látogatók aránya átlagban 58%, ők átlagosan 4 perc 20 mp-et töltenek az oldalon, miközben átlagban 6 aloldalt néznek meg. A legszebb azonban a konverziós arány. Márciusban, az új oldal indulásának hónapjában, 4,47%-volt a konverziós arány, 5 hónappal később – a poszt írásakor – pedig már 6,58%. A kettő között eltelt időszakban átlagosan 5,44%. Jelen esetben a konverziós arány konkrét bejelentkezést jelent a szépségcentrum különböző szolgáltatásaira.

wabi_bejelentkezesek

Bár az indulás óta az gondoljuk, hogy ennél lehetetlen feljebb vinni a számokat, de eddig minden hónapban sikerült és ki tudja még hol a felső határ?