E-mail marketing
Az e-mail marketing halott.
Senki nem olvas már hírleveleket.
Akkora a zaj, hogy kár is időt, pénzt és energiát pazarolni a hírlevélküldésre.
Ne dőlj be az alaptalan pletykáknak
Az e-mail marketing köszöni szépen, jól van. Bár évek óta temetik, ma is csodás eredményeket, kézzel fogható konverziókat képes hozni, ha a megfelelő stratégia mentén haladva, jól megválasztott címmel, érdekes és releváns tartalommal, optimális időközönként használjuk.
A hírlevél és az e-DM csak akkor működik jól, ha
- egy tiszta és releváns címlistára küldjük,
- a címzettek számára legideálisabb időpontban indítjuk,
- érdekes és figyelemfelkeltő a cím,
- releváns, érdekes és informatív a tartalom,
- nem küldjük túl gyakran vagy éppen túl ritkán,
- hiteles a feladó,
- nemcsak megnyitásokat, hanem konverziót is generál.
Mi éppen ilyen hírleveleket és e-DM-eket írunk.
A statisztika mindent megmutat
Lehet, hogy sokan nyitják meg a hírlevelet, de ennél fontosabb, hogy sokan át is kattintsanak a weboldalra, majd vásároljanak, e-mailt írjanak vagy feliratkozzanak. A statisztikákkal pontosan nyomon követjük az elért eredményeket, és a tapasztalatokat felhasználjuk a következő kampányok során is.
Nálunk nincs ad hoc hírlevelezés vagy utolsó pillanatban kiküldött akcióértesítők. Részletesen összeállított terv mentén dolgozunk, amely tökéletesen illeszkedik az online marketing stratégiába.
A te hírlevelezésedet is hatékonyabbá tesszük.
neked is?