bomb_cosmetics
Esettanulmányok

A Bomb Cosmetics hivatalos weboldalának tulajdonosa 2015. nyarán keresett meg bennünket, hogy segítsünk növelni a webáruháza forgalmát. Azonnal lázas ötletelésbe fogtunk, és egy hatékonyabb, átfogó online marketing stratégiát, valamint néhány aprónak tűnő változtatást javasoltunk a weboldalon.

A fejlesztési feladatokhoz komplett listát küldtünk, iránymutatásokkal a fejlesztőknek, meghatároztunk a mérési pontokat, beállíttattuk a konverziókövetéshez szükséges kódokat és a konverziós arányt azonnal növelő módosításokat.

Újragondoltunk az online kommunikációt is. Átalakítottuk a hírlevelet, elindítottunk a BOMB blogot, ahova hetente többször értékes, érdekes, Bomb-közeli posztokat írunk, ügyelve az információnyújtás, szórakoztatás és értékesítés ideális egyensúlyának megtartására. Új irányt vett a BOMB Facebook-kommunikációja is.

bomb_screen

A hónapokra előre összeállított marketing tervből mindannyian pontosan tudjuk, hogy mikor mit kommunikálunk, az üzeneteket pedig az összes kommunikációs csatornán összehangoljuk. Természetesen az AdWords és a Facebook hirdetésekkel is szinkronban.

Sajnálatos módon a közös munkát megelőzően nem voltak beállítva a konverziókat mérő pontok, ezért adott időszak eredményességére vonatkozó információkban a tulajdonos visszajelzésére támaszkodunk. Ő természetesen nem a konverziós arány vagy a látogatószám növekedésében méri a sikert, neki az számít, mennyivel nőtt a vállalkozás árbevétele és profitja a tavalyi év adott időszakához képest. A visszajelzése alapján a karácsonyi időszak árbevétele 5x-öse volt a korábbi év karácsonyához képest, miközben szinte teljesen kiürültek a raktárai, és a hagyományos januári leárazáshoz is alig maradt mit leárazni.

A sikereknek azonban még nincs vége, jelenleg, a közreműködésünkkel készül a BOMB új, ütősebb webáruháza, ahol még nagyobb hangsúlyt kap majd az értékesítésnövelés és az online kommunikáció. Hamarosan indulunk!