Facebook menedzselés
Túl kevés a rajongói bázisod a legnagyobb közösségi oldalon?
Alig lájkolják a posztjaidat és az elérések is siralmasak?
Elenyésző a Facebookról érkező megrendeléseid száma?
Vajon hol csúszik el a legtöbb Facebook kommunikáció?
A felhasználók szeretik a Facebookot, használják a Facebookot és bizony sokan függnek is tőle. A legnagyobb közösségi oldalt senkinek nem kell bemutatni, és egy vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen. Sokan közülük azonban elkövetik azt a hibát, hogy a Facebookot egy újabb, ingyenes (hahaha) értékesítési csatornaként használják.
A felhasználók azonban nem vásárolni járnak a Facebookra. Ők hasznos információkat akarnak, szórakozni akarnak, ki akarnak kapcsolódni, megszállottan vadásszák az érdekességeket. De nem, vásárolni azt nem akarnak.
Hogy lesz akkor mégis az egyik legjobban konvertáló
online marketing eszköz a Facebook?
- aprólékosan átgondolt tartalommarketing stratégiával,
- célzott, értékes és érdekes tartalommal,
- átgondolt és rendszeres kommunikációval,
- hajszálpontosan célzott hirdetésekkel,
- viselkedésalapú, személyre szabott ajánlatokkal.
Az ideális Facebook kommunikáció brandet épít, érdeklődőket vonz, potenciális vásárlókat toboroz, bizalmat és lojalitást növel, meggyőz, tanít, nevel, informál, szórakoztat, motivál, igényt kelt, vágyat ébreszt, leadet generál és persze vásárlásra ösztönöz.
De vajon mit, mikor, hogyan és milyen arányban? Ebben tudunk segíteni mi!
neked is?