Blogírás
Évek óta a blogolás az egyik leghatékonyabb online marketing eszköz. Persze csak akkor, ha hosszú távban gondolkodunk. A blog ugyanis képes folyamatosan és rendszeresen, releváns és nyitott látogatókat hozni a weboldalad, akikből aztán lojális vevőket konvertálhatunk.
Persze a blogírás csak akkor működik jól, ha
- a választott témák valóban a célcsoportnak szólnak,
- a témák elég érdekesek, informatívak és változatosak,
- a blogot hiteles, szakértő és értékes tartalommal töltjük meg,
- a keresőoptimalizálási szempontokat is figyelembe vesszük,
- a blog a szakmai hitelességet építi,
- a blog képes vezetni és formálni a látogatót.
Nincs olyan vállalkozás, amely nem tudna hosszú órákig vagy akár napokig is beszélni a működéséről, a hátteréről, a folyamatairól, a termékeiről vagy a szolgáltatásairól. De közülük csak kevesen vannak, akik olyan formában képesek ezt átadni, hogy az a célcsoportot is érdekelje és képes legyen leadeket is generálni.
Arról nem is beszélve, hogy a blogolás rendkívül időigényes tevékenység. Ha viszont nem szakértő írja már nem lesz hiteles, a szakértő azonban gyakran nem ér rá leírni mindazt, amit tud. Ezért a tapasztalatunk szerint a blogírás legtöbbször a “kéne, de nincs rá idő és ember” kategóriában végzi.
Nem engedheted meg magadnak, hogy ne blogolj
Bár már szinte minden témában születnek blogok, egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne blogoljon. Segítünk áthidalni a problémát.
Együtt meghatározzuk a marketing stratégiába illeszkedő témákat, összeszedjük a szakmai információkat, a vállalkozás stílusához igazítjuk, megírjuk és publikáljuk is a posztot helyetted. Neked nincs más dolgod, mint a megtekintések számát ellenőrizni.
Pontosan mérünk mindent
A statisztikákból nyomon követheted, mennyien olvassák a posztokat, milyen hatással van a blog a konverziós arány növekedésére és milyen mértékben játszik szerepet az értékesítési folyamatodban.
neked is?