
Már megszoktuk, hogy minden évben novemberben és decemberben van a legnagyobb hajtás, az idei év vége azonban a szokottnál is feszesebbre sikerült. Éppen ezért nem is tudtunk „real time” beszámolni arról, hogy 5 szakmai díjat nyertünk az egyik kedvenc projektünkkel, a Naurel.hu-val.
3 Marketing Gyémánt Díj
A Marketing Gyémánt Díj az egyik legjelentősebb marketing szakmai elismerés. A pályázatot a Magyar Marketing Szövetség szervezi, a díjátadót pedig az éves Országos Marketing konferencián tartják, ez idén november 17-én volt.
A Marketing Gyémánt Díjjal a marketing szakma sokszínűségére, eredményeire és a legsikeresebb marketingkampányokra és –tevékenységekre szeretnék irányítani a figyelmet.
Idén is 9 kategóriában lehetett nevezni, 65 pályázatot fogadtak be a jelentkezési határidőig.
A pályaművek ismert szakemberekből álló zsűri elé kerültek, akik az értékelés során a tervezést, a kreativitást, a szakszerű megvalósítást és a kitűzött célok elérését pontozta. A kategóriában legnagyobb pontszámot elérő pályázó lett az adott téma Marketing Gyémánt Díjasa.
A Naurel.hu számára 9 kiírt kategóriából 3-hoz állítottuk össze a pályázati anyagot az éves marketing ütemtervet alapul véve. A pontok összesítését követően pedig Online felületekre integrált kampány, Közösségi média megoldások és Tartalommarketing kategóriákban is a Naurel nyerte a Marketing Gyémánt Díjat. (Tartalommarketing kategóriában tavaly is Marketing Gyémánt Díjat nyertünk a Naurel.hu-val)
+ 2 további díj
Ezzel azonban még nem volt vége a boldogságnak, hiszen a Naurel.hu-val 2 további díjat is sikerült elhoznunk:
A legtöbb Marketing Gyémánt Díjat nyert vállalkozás nyerte meg a pályázat fődíját is, ez ebben az évben, a beküldött és nyert anyagoknak köszönhetően a Naurel lett, ezzel megnyertük a Az Év Marketingaktív Vállalkozása díjat is.
A legtöbb pályázatot benyújtó vállalkozást, és vele az elmúlt év komplex és aktív marketingtevékenységét is díjazták, így nyertük meg 2016-ban a Marketing Nagykövet különdíjat is.
A Marketing Gyémánt Díj nyerteseiről egyébként a tartalommarketinggel foglalkozó Kontent magazin is írt. Külön szakmai sikerként éltük meg, hogy az általunk írt cikkeket külön kiemelték.
Köszönjük, és megyünk tovább előre. 2017-re még nagyobb terveink vannak!