76_ezres_latogatottsag
Esettanulmányok

Több mint 9 éve írunk blogposztokat és az eredmények eddig is látványosak volt. A tapasztalatunk azt mutatja, hogy azokon az oldalakon, ahol rendszeresen jelennek meg releváns, értékes és érdekes tartalmak, ott látványosan megnő a látogatók száma, igényesebb, tudatosabb réteg jelenik meg és persze mindez a konverziókban, vásárlásokban, megrendelésekben is lecsapódik.

Ami azonban a múlt héten történt, még minket is meglepett. A Naurel.hu-ra írtuk meg a szokásos heti blogposztot, és mivel közeledett a bölcsödei, óvodai beszoktatás ideje, újra ezt a témát vettük elő.

A 7 óriási hiba, amit a beszoktatásnál SOHA ne kövess el című blogposztot kiküldtük a hírlevél olvasóinak és természetesen posztoltuk a Naurel Babazóna Facebook oldalán is. A blogposzt innentől önálló életre kelt. Kezdetben nem hirdettük meg, mégis elképesztő tempóban kezdték megosztani és 2 nap alatt több, mint 65 ezren olvasták el. Ezt követően emeltük ki a Facebook posztot, így 1 hét távlatából a nézettség a 76 ezret is meghaladta. 1 hét alatt 3500 like-ot kapott a poszt a honlapon és a Facebookon is többezren megosztották.

Naurel 76 ezres olvasottság
Naurel 76 ezres olvasottság

Az írás nem került ki az Index főoldalára, és az egyetlen kiemelés kivételével semmilyen fizetős csatornán nem hirdettük. Tetszett az embereknek, aktuális volt a téma és megosztották.

Mi lehet a titok?
Jó témaválasztás, értékes és érdekes tartalom, az ütős cím, na és persze egy cseppnyi szerencse.

A legszebb az egészben, hogy a témához aktuálisan időzítettünk egy releváns ajánlatot is, így ez a magas látogatottság a megrendelésekben is jelentkezett, és alaposan átrendezte a csomagok megszokott összetételét.

Neked is írjunk ilyen népszerű blogposztokat? Vedd fel velünk a kapcsolatot »