Összeállítjuk az online marketing eszközök legjobb kombinációját, hogy sokkal több látogató érkezzen a honlapodra a Google-ból.
Az internetezők leginkább információszerzésre használják a keresőt. A kattintások legnagyobb része pedig a találati listák élén álló weboldalakon csapódik le. Ezért lesz a látogatószerző stratégiád legfőbb eleme a keresőoptimalizálás (SEO), a fő cél pedig: az élmezőnybe kerülni.
De vigyázat, azok az idők már régen elmúltak, amikor elég volt kitölteni a meta tageket, a leírást, a kulcsszavakat és építeni néhány linket az oldalra.
Ma már összetettebb, átgondoltabb stratégiára van szükség, amelyben egyre fontosabb szerep jut a technikai háttérnek, a legújabb online marketing trendek ismeretének, a folyamatos finomhangolásnak, a jól megírt szövegeknek, a tartalommarketingnek- és stratégiának, a honlap felépítésének… és még egy tucatnyi “apróságnak”.
A SEO az egyik legjobb befektetés a vállalkozásod jövőjébe, és ahogy múlik az idő, látni fogod, hogy egyre több érdeklődőt és bevételt hoz.
Gyorsabb eredményeket szeretnél?
A fizetett hirdetésekkel, akár már másnap új, célzott érdeklődőket hozunk a honlapodra, akiknek pontosan arra van szükségük, ami te kínálsz. Ezzel a módszerrel a befektetésed azonnal megterül, hátránya viszont, hogy csak rendszeres hirdetés esetén produkálja az eredményeket.