A honlap legfontosabb célja, hogy megfelelően konvertáljon, azaz érdeklődőket, megrendelőket hozzon.
Felmérjük, hogy miért maradnak el a leadek és garantáltan működő ötleteket adunk a konverziós arány növelésére.
Egyre több a látogató a honlapodon, de mégsem vásárolnak vagy lépnek veled kapcsolatba? Ideje kideríteni, hogy hol akad el a folyamat.
Ez a te érdeked is, ha szeretnéd csökkenteni az ügyfélszerzés költségeit és maximalizálni a nyereséget.
Hogyan működik a konverzióoptimalizálás?
- Lehet, hogy rossz helyen vannak a gombok?
- Nincs eléggé szem előtt a lényeg?
- Nem eléggé feltűnő, hogy mi az oldal célja?
- Nem elég meggyőzőek a képek vagy a szöveg?
- Hogyan használják az oldalt a látogatóid?
- Hol akadnak el, honnan és miért fordulnak vissza?
- Miért nem azt csinálják, amit szeretnéd, hogy csináljanak?
Ezekre a kérdésekre mind válaszolunk!
Ne változtass vakon, pontos mérésekkel és számokkal bizonyítjuk majd, hol akad el az értékesítési folyamatod, és konkrét megoldásokat is ajánlunk majd a konverziód növeléséhez.