Tartalommarketing
Túl kevés a látogatód és siralmasan alakulnak a leadjeid?
Pillanatok alatt tűnnek el az olvasóid?
Te vagy a szakmád legjobbja, és szeretnéd, ha ezt mindenki tudná?
Épp itt az ideje, hogy megismerkedj a tartalommarketinggel!
Képzeld magad elé az ideális vásárlódat, megrendelődet! Aztán kicsit kezdj az ő fejével gondolkodni: milyen problémái vannak, mi foglalkoztatja, miket kérdez, mit keres, milyen szavakat használ, hogyan és hol keres? Ha ezekre a kérdésekre tudod a választ, máris megvan az ütős tartalommarketing-stratégiád alapja. De hogy lesz ezekből látogató és lead?
És felépül a saját média birodalmad
Megnézzük a honlapodat, megismerjük a célcsoportodat, kiderítjük mire kíváncsi, hogyan keres, mit preferál. Megnézzük a versenytársakat, mit használnak, hogyan használják, hol hagytak még egy kis rést, ahol aztán mi elhúzhatunk. Ha pedig megvan a kulcsszólista is, jöhet a tervezés, az ötletelés és a megvalósítás.
De itt még nincs vége.
Hiszen hiába vannak érdekes cikkeid, ha a kutya nem találja meg őket, ezért a szövegeket minden esetben a keresőoptimalizálási trendeknek megfelelően készítjük. Így egy olyan tartalombirodalmat építhetünk, amely szinte magába szippantja majd a potenciális megrendelőidet.
A számok magukért beszélnek
Az analitikából gyönyörűen látni fogod a tartalommarketing eredményeit. Az elemzések és kimutatások pontosan megmutatják majd, mennyivel nőtt a látogatóid száma, érkezett több lead, nőtt az oldalon töltött idő, a rajongók száma vagy éppen az aktivitás.
Hát nem pont erre vágytál?
neked is?