email_is_dead
Esettanulmányok

Annak ellenére, hogy a hírlevelezést évek óta több marketingguru is halottnak véli, a háttérben csendesen teszi a dolgát és óriási bevételeket termel azoknak, akik tudják, kinek, mit, hogyan és mikor küldjenek. Tökéletes bizonyíték erre a Bérköltségcsökkentés.hu első kiküldött hírlevele.

Ebben a projektben szintén a tervezés első pillanatától részt vettünk, fontos szerepet kaptunk a layout megtervezésében, ehhez igazítottuk a weboldal szövegezését, amelyet teljes egészében a weboldal céljának, a lead gyűjtésnek rendeltünk alá. A célcsoport pontos meghatározását követően már tudtuk hogyan szólítsuk meg őket, hogy pontosan magukra ismerjenek, és ehhez a kommunikációhoz illesztettük a weboldal szövegezését és a hírlevelek stílusát és témáját is.

berkoltsegcsokkentes_leadek

Az első kiküldött hírlevél eredményei felülmúlták az elképzeléseinket. 20 konkrét megkeresést engedélyező lead érkezett olyan érdeklődőktől, akik konkrétan érdeklődnek a szolgáltatások iránt, és amelyek bármelyikéből akár rendszeres, milliós megrendelő is válhat. A többi már az üzletkötőkön múlik.